live while we're young

Downloads
Kollaasit8



I've been extremely lazy with outfits this week. Here's just couple pics from my phone and camera:
1. I don't know why but i love taking photos of what's in my bag.. 2. I did this collage for my calendar. 3. Fishtail braid! Finally i made it! 4. My puppy slippers:) 5. Temporarily my nail polishes and some of my jewelries are in that box. 6. Nails of the week! 7. Curls... 8. ...and Friday's ponytail.

//Olin tosi laiska koko viikon vaatteiden suhteen, joten ollenkaan asukuvia ei oo tullu("cool" on viime viikolta). Tässä kuvia mun puhelimesta ja kamerasta:
1. Tykkään ottaa kuvia mun laukun sisällöstä.. 2. Kollaasi, jonka tein mun lukiokalenterin taakse. 3. Vihdoin onnistuin kalanruotoletissä! 4. Mun söpöt koiratossut.. :D 5. Koruja ja kynsilakkoja joita joudun säilyttämään samassa laatikossa väliaikasesti. 6. Viikon kynnet! 7. Koulukuvaus päivän hiukset... 8. ... ja perjantain ponnari:)

Marianne

Labels: , , , ,