14 RANDOM FACTS

ONLY IN FINNISH:

Kiitos Niina!
 Haasteen tarkoituksena on kertoa 14 omituista asiaa itsestäsi. Sen jälkeen kun olet haasteen tehnyt pitää sinun laittaa haaste seuraaville 4 henkilölle. 
En tiiä onko nää mun jutut niin outoja, joten laitoin otsikoksi 14 random faktaa.
Haastan PINJAN,NABDAN,KRISTAN ja SOFIAN

1. Tykkään (melkeen) kaikesta ruuasta.

2. Mulla on pakkomielle sulkea kokonaan kaikki sovellukset mun iphonesta.

3. Vesi on mun lempi juoma ja mulla on aina vesipullo mukana joka paikassa.
 4. Tykkään koulusta ja opiskelusta, jos aine on kiinnostava. Mun lempi kouluaineita on matikka(sillon ku sitä ymmärtää :D), psykologia, yhteiskuntaoppi, musiikki ja englanti.

5. Mulla on 13 iPhonen kuoret.

6. Rakastan alennusmyyntejä ja löydän tosi usein alennuksista kaikkea. Sen takia on tullu monesti ostettua turhia heräteostoksia.
 7. Teen postauksia monta kerrallaan, enkä julkaise niitä samaan aikaan, tälläkin hetkellä on muutama postaus luonnoksissa tulossa.

8. Oon directioner ja belieber, meen JB:n keikalle huhtikuussa.

9. En ymmärrä miten jotku saa inspiraatiota esim. pukeutumiseen luonnosta tms. Ite inspiroidun muista ihmisistä, elokuvista ja blogeista.
 10. Haluaisin pitkät hiukset ja oon kasvattanu näitä jo aika kauan, mut tuntuu et mun hiukset on aina saman mittaset.

11. En tykkää suklaasta. Tai kyllä sitä joskus tekee mieli ja voin syödä sitä, varsinkin jos se on jotain muuta kuin fazerin sinistä perus maitosuklaata. Valitsen silti ennemmin hedelmäkarkit.

12. Haluaisin osata tosi hyvin ranskaa ja vaikka oon saanu aika huonoja numeroita ranskan kokeista, aion yrittää vaan kovemmin.
 13. Soitan alttoviulua. En käy enää soittotunneilla, mut soitan koulun orkesterissa.

14. Tykkään bloggaamisesta tosi paljon, vaikka viime vuonna ajattelin ettei se oo ollenkaan mun juttu, niin nyt siitä on tullut mulle tosi rakas harrastus. Oon lukenu muotiblogeja 11-12 vuotiaasta asti. (Eka blogi, jota aloin seurata oli Pupulandia)

Marianne
Ps. Kaikki kuvat: We Heart It.

Labels: , ,