I LOVE LIFE

IMG_3954
IMG_3984
IMG_3281
maaliskuu-139
I rarely post anything else than outfit photos. Would you like to see also something different? I've been very busy with school but now it's going to change because my last school period is so easy. Here the weather has been sunny and warmer but there's still so much snow that it doesn't look like a spring at all. But now it's April wich means i turn 17 and Justin Bieber comes here! :)

//Vähän erilaista postausta välillä. Mulla loppu koeviikko perjantaina ja tiistaina alkaa vihdoin viimeinen jakso. Huomenna mulla ei kuitenkaan oo täysin vapaapäivä, kun meillä on koulussa laulumatinea, jossa esiinnyn yksin ja popyhtyeen kanssa. Vähän jännittää... Oon oottanu tätä kuukautta tosi kauan, koska pian on mun synttärit, Justin Bieberin keikka ja viimeinen jakso, jossa mulla on vaan 4 kurssia:D

Marianne

Labels: ,