ARMY GREEN

Untitled
 shirt, Gina Tricot/jacket, H&M/bag, 2nd Hand/jeans, Esprit/flats, Pieces

It always takes a lot of time to take proper outfit photos outside with a camera. Because this is a fashion blog and i'd still like to share as many outfits as possible with you, i will try to start taking them with my phone more often. What do you think?

Tykkään asukuvien ottamisesta ulkona järkkärillä, mutta aina se ei oo vaan mahdollista ajan tai kuvaajan puuttuessa. Mulla kuitenkin on suunnilleen joka päivä eri asu, joita haluaisin mahdollisimman monia täällä jakaa. Siksi ajattelin alkaa kuvaamaan myös kännykällä enemmän asuja tänne. Huomenna on vihdoin palkkapäivä ja kuten eilen sanoin rahoille oon keksiny jo käyttöä. Oon koko päivän siivonnu mun kaapeista kaikki käyttämättä jääneet ja turhat vaatteet pois. Tarkotuksena olis ostaa kivempia tilalle ja vähän muutenkin uudistaa mun pukeutumista. En malta odottaa, että pääsen toivottavasti jo huomenna kaupoille! :D

Marianne

Labels: ,