HAASTE

Sorry, this is only in Finnish!

Haasteen säännöt:
1. Kiitä haastajaa
2. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 faktaa itsestään.
3. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
4. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
5. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa.
6. Sinun pitää kertoa, kenet olet haastanut.
7. Ei takaisin haastamista.

Kiitos Henna

11 faktaa:  
1. Käyn lukion 2. luokkaa.
2. Mulla on pikkusisko.
3. Lasken jo päiviä mun 18-vuotissyntymäpäivään semmosella sovelluksella(enää 235 päivää...)! :)
4. Pidin nuorempana ennen tätä blogia Miley Cyrus faniblogia :-D
5. Tykkään muodista ja vaatteista ihan tooosi paljon!
6. Aion kirjoittaa yo-kirjoituksissa äikän, ruotsin, enkun, ranskan, pitkän matikan ja yhteiskuntaopin.
7. Nauran tosi paljon(välillä väärään aikaan väärissä tilanteissa...).
8. Haluaisin omistaa/käyttää enemmän korkkareita.
9. Tykkään kaikesta roskaruuasta ihan liikaa :-D
10. Mun elämänasenne on tosi rento ja ajattelen yleensä positiivisesti kaikesta.
11. Mun unelma on matkustella mahdollisimman paljon ja asua ulkomailla.


Hennan 11 kysymystä:
1. Missä maissa oot käyny?
- Oon käyny Ruotsissa, Virossa ja Espanjassa useamman kerran sekä Ranskassa kerran.

2. Petaatko sängyn joka aamu?
- Itseasiassa tää on mulle semmonen juttu, et en voi lähtä mihinkään ennen kun sänky on pedattu.:-D

3. Millanen hammasharja sulla on?
- Semmonen sähköhammasharja.

4. Ketä halasit viimeks?
- Kaveria.

5. Kauanko sulla menee aikaa postauksen tekemiseen?
- Riippuu, mut n. 30min - 2h

6. Lempparipaikka kotona?
 - Oma huone!

7. Lempparileffa ja kuinka monta kertaa oot nähny sen?
- Voiii.... Hankala! Holiday tuli ekana mieleen ja vaan kerran oon sen nähny.

8. Tykkäätkö enemmän joulusta vai uudesta vuodesta?
 - Joulusta, koska sillon saa ihanaa jouluruokaa! :-D

9. Paras asia perheessäsi?
- Meillä on yleensä tosi hauskaa yhdessä :)

10. Kuinka usein katot ittees peilistä päivän aikana?
- En osaa sanoa, mut monesti! :-D

11. Tänhetkinen lempparibiisi?
- Roar - Katy Perry, mut Alex G:n cover: tässä(click).

Mun kysymykset haastetuille:
1. Mitä odotat tulevalta syksyltä?
2. Lempikappale tällä hetkellä?
3. Suosikki ravintola/kahvila?
4. Viimeisin lukemasi kirja?
5. Mitä elokuvaa suosittelisit?
6. Lempiväri kynsilakoissa tällä hetkellä?
7. Oletko enemmän kesä- vai talvi-ihminen?
8. Mitä kaikkea olet harrastanut?
9. Mihin maihin haluaisit matkustaa?
10. Jos saisit 1000€, mitä tekisit sillä?
11. Mitä blogia olet seurannut kauiten?
Haastan mukaan:
Elenan
Minnan
Liisin
Ilonan
Satun
Saaran
Sofian
Iidan
Nooran
Iidan 
ja Jasminin

All photos from weheartit.com

Labels: ,