MIKE WILL MADE IT


I was going to do an 8tracks mix but i thaught all these videos are pretty cool too. So here's songs i've been listening lately a lot. There's actually many more on my playlist right now that i might also do the mix later. :-D Now i have an exam week which means i've been studying hard and haven't had time to check all the blogs i'm following until today cause tomorrow i have a day off. Next week i still have two tests(math and social studies) so i'm gonna continue revising tomorrow. 
By the way, i made two really great bargains from flea market today: a denim shirt and a fur vest. They costed together just 3,25€! Would you like me to show them in a separate post? :)

Olin tekemässä 8tracks listaa, mut kaikki nää videot oli niin siistejä, että päätin nyt jakaa nää näin. Mun soittolistalla on kyllä niin paljon muitaki biisejä tällä hetkellä, että varmaan sen listanki tuun tässä tekemään. Niitä on kiva myöhemminki kuunnella, ku tulee kaikki muistot siltä ajalta mieleen. Oon 8tracksiä(click) koko tän vuoden nyt käyttäny. :) 
Koeviikko on täälläkin käynnissä  ja nyt mulla on lukemisesta eka vapaailta vähään aikaan. Huomenna taas jatkuu maanantain ja tiistain kokeisiin(matikka ja yh) lukeminen. 
Tein muuten tänään 2 tosi kivaa kirpparilöytöä: farkkupaidan ja mustan karvaliivin, jotka yhteensä makso vaan 3,25€! Haluaisitteko mun esittelevän ne täällä blogissa? :)

Marianne

Labels: ,