31 December 2013

2013 WAS AWESOME

iphone3
✩ Mulla on ekan kerran lempinimi, jota en kyllä hirveen mielellään täällä huutele.. :-D
✩ Oulussa avattiin uus sushiravintola, jossa tuli käytyä muutaman kerran.
✩ Ekat kesälomapäivät vietettiin melkein kaikki rannalla Tiitun ja Doran kans.
✩ Silti uin vaan kerran koko kesänä.
✩ Lidlistä tuli mun lempikauppa (ne croissantit<3)
✩ Mulla oli 2 kesätyötä, joten suurin osa kesää meni töissä.
✩ Sain kutsun Indiedays Inspiration Day - tapahtumaan.
✩ Kauan odotettu Justin Bieberin keikka.
✩ Picture Me pääsi osaksi Indiedays Inspirationia.
✩ Keväällä kävin tutorkoulutukset ja tänä syksynä toimin tutorina uusille ököille.
✩ Bloggaamisesta tuli mulle entistä tärkeempi harrastus ja käytin siihen aikaa ihan tosi paljon.
✩ Lopetin tanssin, mikä harmittaa edelleen, mut nyt on aikaa tehdä kaikkea muuta, mistä pidän.
✩ Varattiin kavereiden kans lennot Espanjaan ensi keväälle!
✩ Sain vanhojentanssimekon blogiyhteistyön kautta.
✩ Ostin kesällä uuden läppärin, johon oon erittäin tyytyväinen.
✩ Vaihdoin GHD-suoristusraudasta Cloud Nineen, josta tykkään vähintään yhtä paljon kuin GHD:sta.
✩ Oon elänyt paljon terveellisemmin ja oon myös fyysisesti paremmassa kunnossa kuin ennen.
✩ Tapasin Angelica Blickin, joka on mun esikuva ja girlcrush!
✩ Värjäsin hiukset ekan kerran kokonaan ja oon nyt pari kertaa sen jälkeen.
✩ Historiasta tuli mun lempiaine koulussa ja englannista inhokki.
✩ Innostuin ruuanlaitosta. :)

Jotain kivoja juttuja tältä vuodelta. Listaa voisin jatkaa vaikka kuinka pitkään, vaikka toki vuoteen mahtui myös epäonnistumisia ja suruja. Joka tapauksessa oon erittäin kiitollinen ja onnellinen. Toivon teidän jatkavan mun blogin parissa ensi vuonnakin, sillä 2014 tulee toivottavasti(eiköhän!) olemaan vielä upeempi! :)

Toivon teille kaikille ihanaa ja onnellista uutta vuotta!

iphone2
✩ I have a nickname for the first time.
✩ A new sushi restaurant opened in Oulu where i've eaten few times now.
✩ In the beginning of last summer i was at the beach almost every day with Tiitu and Dora.
✩ But i swam just once.
✩ Lidl became my favorite grocery store (because of their croissants <3).
✩ I had two summer jobs so i was working most of my summer holiday.
✩ I got invited to Indiedays Inspiration Day -event.
✩ Justin Bieber's consert.
✩ Picture Me is now part of the Indiedays Inspiration.
✩ I was a tutor in our school.
✩ Blogging was a really big part of my life and i used a lot of time to this blog.
✩ I stopped dancing which is sad but now i have more free time than ever in my life before.
✩ We booked flights to Spain for next spring with my friends!
✩ I got my prom dress through this blog.
✩ I bought a new laptop.
✩ I've lived healthier and exercised more than before.
✩ I met Angelica Blick who's my idol and girlcrush.
✩ I dyed my hair for the first time.
✩ History became my favorite school subject and English the least favorite.
✩ I started like cooking.

Some good things that happened this year. I could still continue with the list although there were of course many not-so-happy moments too. Anyway i'm very grateful and happy now and hope you're gonna stay reading Picture Me in 2014 too. It's hopefully going to be even better!

Now i wish you all a great and happy new year ahead!

Sincerely, 
Marianne

2 comments:

  1. Happy New Year! Wish you all the best.
    Nice pics :)
    xx
    Katha

    showthestyle.blogspot.com

    ReplyDelete

Leave your comment! I'll read every one of them. Thank you x