GET READY WITH ME - VIDEO

It's the 1st of December and time to open our Christmas calendars. I wanted to do something special here on Picture Me too, so i decided to make videos and post them every sunday this month. I already have couple ideas but let me know what you would like to see. The first video is "my everyday hair & make up" or "get ready with me", you choose. :-D

Tänään saa avata ensimmäisen luukun joulukalenterista, jota mulla ei edes vielä oo... Täällä mun blogin puolella te saatte joulukuun ajan videoyllärin joka sunnuntai. Mulla on jo pari ideaa valmiina, mutta kertokaa toki, mitä haluaisitte nähdä(haasteita, kysymyksiä, mitä vaan). Tässä kuitenkin ensimmäinen video, jossa teen mun päivittäisen meikki- ja hiusrutiinin.


Change the quality to 720p

If you want to know some product's details, ask in comments. I didn't want to write them all here. And i used my Cloud Nine styling iron to curl my hair. I've done a post about it here.

Kysykää kommenteissa, jos haluatte tietää jonkun tuotteen, mitä käytin. En jaksa kaikkia tähän luetella. Ja laitoin hiukset mun Cloud Nine - suoristusraudalla, josta oon tehny postauksen > tässä.

Marianne
 

Labels: , , , ,