FAVORITES

Kollaasit28
huhtikuu

These are all my favorites of the outfits i've posted lately. The others don't even feel like "me". When i'm wearing clothes that i think look good and i feel comfortable in, i'm the most confident. I think we all are! So it sucks when some of my outfits make me really feel bad. 
It can sound weird and you might think why are you not always wearing outfits you like?? But i feel like my style has been changing and my wardrobe hasn't. I've sold many of my "nice" clothes on flea market now and i'm going to buy lots of new things to my closet when my money saving ends to the vacay to Spain. But until then let me know what are your favorite looks? :)

Tässä mun suosikki asut viimeisimmistä asupostauksista. Muutamat asut, jotka ei päässyt mukaan, ei vaan tunnu omalta. Kun päällä on vaatteet, jotka näyttää ja tuntuu omasta mielestä hyvältä, tunnen itseni itsevarmimmaksi. Varmasti kaikki muutkin! Viime aikoina mulla on vaan ollut ongelmia sen suhteen ja jotkut asut on saanut mut tuntemaan jopa pahalta. 
Voi kuulostaa oudolta ja voitte ihmetellä, miks en aina pidä vaatteita joista pidän?? Mut mun tyyli on muuttunut ja muuttuu kokoajan, toisin kuin mun vaatekaapin sisältö. Nyt oon saanu onneks myytyä monia "ihan kivoja" vaatteita kirpparilla ja aion ostaa uusia heti tän pitkän säästökuurin loputtua Espanjasta. Aloitan ihan täysin vaatekaapin sisällön muuttamisen. Sitä ennen voitte kuitenkin kertoo omat suosikkinne näistä asuista! :)

Labels: , ,