GOT MY PRESENT ALREADY

IMG_0827
IMG_0806
IMG_0807
IMG_0762
IMG_0766
IMG_0770

Yesterday i was celebrating my upcoming birthday with my best friends. They had got me such a lovely present! The bag was straight from this wishlist i made and i couldn't be happier with all the other gifts too. We ate tacos and i had made my first (white chocolate)cheesecake with "oreo" base. Now i'll make a few posts for next week and study for tomorrow's French test.

Eilen illalla mulla oli pienet synttärijuhlat ja mun ihanat tytöt antoi mulle ihan parhaan lahjan! Laukku oli suoraan mun toivelistalta tästä postauksesta ja kaikesta muustakin oon niin ilonen. Mun oikee syntymäpäivä on siis kuitenki vasta viikon päästä. Syötiin tacoja ja leivoin edellisenä iltana ensimmäistä kertaa valkosuklaajuustokakun "oreo"pohjalla. Löysin ohjeen netistä ja se oli yllättävän helppo tehdä. Nyt teen ens viikolle pari postausta valmiiksi ja luen huomiseen ranskan testiin. 

Marianne

Labels: , , , ,