4/14 POLAROIDS

April
We have made that pizza many times already with my friends and we don't seem to get bored with it. I've posted a recipe here. / Selfiee :-) / I've been running a lot last month and i'll definitely keep running cause i love it!

Me tehdään aina porukalla tota pizzaa, jos pizzaa tehdään. Ohjeen oon postannu aikasemmin tässä. / Selfiee :-) / Lenkkeilin huhtikuussa tosi paljon ja ihana, kun sen alkaa huomata omassa kunnossa. Rakastan myös tota mun juoksureittiä, niin nättiä!
Kollaasit29
Dora surprised me on my birthday. She came to my house and brought me cupcakes <3 / 6-year-old me :-D / My girls night out with Sonja started with filled croissants and other delicious sweets.

Mun syntymäpäivä alkoi kivasti, kun Dora pyöräili piitkän matkan meille ennen koulua ja toi vielä mukanaan suklaamuffinseja <3 / 6-vuotias minä :-D / Aloiteltiin mun ensimmäistä baari-iltaa Sonjan luona ihanien herkkujen kans.
Kollaasit30
Looks like we had a photoshoot in the restroom. :D I was at the nightclub for the first time and it was fun cause there were lots of my friends there. / Next day chilling with girls at cafe. Photo by Dora.

Meidän kuvaussessio Tivolin vessassa. :-D Olin siellä ekaa kertaa ja oli kyllä tosi hauska ilta, koska niin paljon kavereita sattui paikalle. / Seuraavana päivänä Bisketissä istuskelua. Kuva by Dora.
Downloads1
This year's first ice-cream with mom. It wasn't even warm weather that day... / Tuesday me and my friend Janna went to this new cafe and ate waffles there. So good! :) / Outfit from last weekend. 

Vuoden ekat jätskit äidin kans. Ei muuten ollut edes lämmin päivä... / Tiistaina käytiin mun kaverin Jannan kans vohveleilla yhdessä uudessa kahvilassa Oulussa. Oli tosi hyvää! :) / Asua Bisketissä viime viikonlopulta.
Kollaasit31
#groupselfie ! / We celebrated Taija's birthday and the first of May. Started at Taija's and we ended up going out. / Next morning at work selling candy at market.

Mahduttiin kaikki samaan kuvaan! / Me vietettiin Taijan 18-vuotissynttäreitä ja vappua samana iltana. Päädyttiin lähtemään vielä ulos ja me täysi-ikäiset Tivoliin. / Seuraavana aamuna pirteänä torilla myymässä metrilakuja. Oli ihan hullut 9 tuntia, koska asiakkaita oli koko ajan jonossa.


Labels: , , , , ,