MOROCCAN STYLE

Downloads7
Downloads6
Pictures from Pinterest.

Oon ihastunut marokkolaiseen sisustustyyliin. Kollaasin kuvista kaikki ei oo marokkolaistyylisiä, mut mun mielestä kuitenkin kivoja ja inspiroivia kuvia. Tällä hetkellä paljon näkee kokovalkoisia ratkaisuja, joista ite en niinkään perusta. Semmonen voi olla kivakin, mut muhun enemmän iskee persoonallinen ja omaperäisempi sisustus. Kuitenkin tietynlainen minimalismi ja yksinkertaisuus on kivaa. Ootan jo tosi paljon, et pääsisin muuttamaan omaan kotiin ja sisustamaan sitä mun tyyliseksi. Se on yks mun tämän vuoden tavoitteista. 
Tää on muuten mun blogihistorian ensimmäinen sisustus-inspiraatiopostaus, mutta koska aihe on mulle nyt ajankohtaisempi ja oon kiinnostunut sisustamisesta, niin tuskin viimeinen. Toivottavasti pidätte!

I've fell in love with moroccan decorations and interior. It really inspires me and i think it can give a unique look to a basic room. There are lot of all-white interior pictures but i'm not so into that. I like more colored and personal style. I can't wait for moving out and starting to decorate my own apartment. It hopefully can happen already this year. 
By the way this is my very first interior inspiration post. But now that i'm more interested in decorating, it's not going to be my last. Hope you like it.

Marianne

Labels: , , , ,