TOI ET MOI POUR TOUJOURS.

Untitled
trench coat & bag from Gina Tricot/jeans, Bik Bok/boots, Seppälä/sweater & scarf from Newyorker

Ihan vielä ei mun uutta trenssiä ilman ulkotakkia pidetä, mutta en malttanut olla kuvaamatta sitä jo teille. Noi kengät on mun toinen uus rakkaus, sillä olin etsinyt ton tyylisiä jo jonkin aikaa, enkä ois uskonu, että Seppälän Outletista sellaset löytäisin. Kelpas kuitenki mulle erittäin hyvin, eikä hintaakaan juuri paljoa jäänyt. 
Oon kärsinyt koko viikon kauheesta kurkkukivusta, eikä se tunnu vieläkään lähtevän. Toivottavasti huomenna voin hyvin, sillä tiedossa olis illan viettoa parhaiden tyttöjen kans ja lauantaina Ikea reissu Ruotsin puolelle.

I can't still wear my new trench without a winter coat over it but i couldn't wait to photograph it to you. I already see myself wearing it with denim shorts and a cool t-shirt next summer. I also love my new boots that i found from outlet store. 
I've had sore throat all week but i hope i'll feel better tomorrow. We're going to celebrate my dear friend's birthday and Saturday i'm going to Ikea with my boyfriend.

Marianne

Labels: , , ,