FAVOURITES

Kollaasit38


Mitäs pidätte tän vuoden asuista tähän mennessä? Mun omia suosikkeja on 4,6 ja 9. Toivottavasti saan kuvaajan mukaan vielä tänään kuvaamaan mun tän päivän asun. Oon niin innostunut bloggailusta ja toivon sen näkyvän sinne asti. Oon myös löytänyt ihan mahtavia suomalaisia muotiblogeja lähiaikoina, että ajattelin ehkä esitellä niitä täälläkin. Mutta hei, kertokaa mulle teidän suosikit näistä asuista! :)

Do you like what i've been wearing this year so far? My favourites are 4,6 and 9. I'm probably going to take photos of today's outfit this evening. I'm so keen to blog right now and i hope you can see it. I've also find some other cool fashion blogs from Finland that i'd maybe like to share with you. But hey, tell me your fav looks from the collage! :)

Marianne

Labels: , , , ,