LATEST SNAPSHOTS

IMG_6602

Mun eilinen herkullinen iltapala. // My delicious supper last night.

IMG_6622

Tänään käytiin mun siskon Rebecan kanssa ottamassa asukuvia.

//Today when we were taking today's outfit pics with my sister Rebecca.

IMG_6690
IMG_6696

Näin pitkästä aikaa Jannaa, jonka kanssa käytiin testaamassa meksikolaisia makuja Nelivitosen Fajitas Friday:ssa.

//I met up with my friend Janna today and we went to try some mexican food at 45 Special's Fajitas Friday.

IMG_6562
IMG_6574

Asun ihan Nallikarin lähellä, joten siellä on tullut käytyä kävelyllä näin talviaikaankin. Mun lempi paikka Oulussa

//Sunset at my favourite beach which looks still quite snowy and icy...



Huh! Tän postauksen(tai sitten mun läppärin) kanssa on ollut hirveesti ongelmia ja nyt vasta sain ladattua nää kuvat koko illan yritysten jälkeen. Tänään oon selvinnyt myös ranskan kirjotuksista, josta oon niin ilonen ja ylpeä. Meinasin nimittäin jättää sen kokonaan pois, mutta ala-asteelta asti sitä opiskelleena kannattihan se kirjoittaa. 
Nyt äkkiä nukkumaan, koska huomenna aikainen herätys töihin. Ihanaa viikonloppua kaikille!

I've been doing this post the whole evening. I had problems with downloading the photos to Flickr but now it's done! Today i had a French test and i couldn't be happier now that it's over. These photos tell you more what i've been doing lately. Now i have to go to bed cause i have an early morning and work day tomorrow. Have a lovely weekend everyone!

Marianne

Labels: , , ,