SUNDAY TALK

Untitled
Untitled


Heräsin jokin aika sitten ja päätin tulla päivittelemään blogia heti aamusta. Tai nyt alkaa jo olla aamupäivä ja oon varmaan tunnin tässä jo tätä postausta tehnyt. :D Kuitenkin, eilen meni koko päivä töissä ja illalla vielä vietettiin iltaa meidän ihanan työporukan kanssa. Oon kyllä niin onnekas tuosta työpaikasta ja kaikista ihanista tytöistä, joihin oon sen kautta saanut tutustua. 
Eilen myös vihdoin varmistui mun lakkiaismekko, mutta nyt oon alkanut sitten miettimään eri kenkiä... Saapa nähdä, mitä mulla on sitten 30.5. loppujen lopuksi päällä! Valkoisen sijaan valitsinkin yksivärisen mekon. 
Miten teillä on viikonloppu mennyt? :)

I just woke up and decided to come update my blog in the morning. Now i've been doing this post for an hour so it's really not morning anymore. :D Anyways, my whole yesterday went at work and in the evening we had a girl's night with our amazing work team. I'm so lucky for the job and all the girls i've met through that. 
Yesterday i finally got my graduation dress but now i'm hesitating about the shoes... We'll see what i'll then end up wearing at the party! With the dress i decided to go with some color instead of white.
How was your weekend? :)

Marianne

Labels: , , ,