CLASSICS

Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled

pants, Gina Tricot/shirt, H&M/hat, Seppälä/heels, old/bag, 2nd Hand

Näissä kuvissa näkyy mun toinen löytö Helsingin reissulta. Nimittäin noi housut! Oon jo pidemmän aikaa haaveillut tollasista ja pakkohan se oli ostaa, kun kohdalle sattui sopivat. Harmi vaan, ne ehti jo revetä vähän lahkeesta, kun astuin koroilla päälle...

Mites teidän viikonloput on mennyt? Ite oon ollut töissä eilen ja tänään, mut mulla meneekin nykyään vapaapäivät ihan pitkin viikkoa, joka on oikeestaan vaan kiva juttu. Niin ja hei kertokaa, mitä pidätte tästä mun tyylille vähän poikkeavammasta asusta! :)

In these photos you can see other new thing i bought from Helsinki, those flare pants! I've craved them a long time now so i had to buy them. Unluckily i stepped on them with my heels and they ripped a little already... 

How has your weekend been? I've been working the whole weekend but nowadays my day offs can be any time of the week so i don't mind that. And hey, tell me what do you think of this different look than you've probably used to seeing me in! :)

Marianne

Labels: , , ,