NEWBIES

IMG_6240
IMG_6246
IMG_6284
IMG_6258
IMG_6270
IMG_6254

Everything from Glitter

En oo pitkiin aikoihin esitellyt mun ostoksia erillisessä postauksessa. Muistatteko sen ajan, kun ostosten esittelyä näkyi tosi paljon blogeissa? Oon ite lukenut blogeja jo ihan hullun kauan, ja vaikka halusin silloin perustaa oman blogin, olin vielä niin nuori, ettei äiti antanut lupaa. :D Tässä kuussa Picture Me täytti 3-vuotta ja oon joka kesä tehnyt kysymyspostauksen sen takia. Tällä kertaa se jää varmaan elokuulle, mutta saahan niitä kysymyksiä aina kommentteihin laittaa. :) 
Oon tosiaan Glitterillä töissä ja arvatkaa vaan, onko se hyväksi mulle, kun haluaisin ostaa sieltä ite suurimman osan koruista ja asusteista! Tässä nyt viimeisimmät ostokset plus tuon kellon valitsin lahjaksi VIP-illan järjestämisestä. Löytyykö joukosta lemppareita? :)

I haven't done a "haul" kind of post in a long time. Do you remember when these kinds of posts were more popular? I have read blogs a long time and still remember when i was 12 and wanted to make my own blog but my mom didn't let me. :D This month Picture Me turns 3 years old and i've done a Q&A post every summer because of that. This time i'll probably do it in August but you can always ask me anything in the comments. :) 
As you already probably knew i work at a jewelry and accessories store and these are my latest purchases from there. It's crazy cause i could buy almost everything from there so i have to hold myself back that i don't do it. Do you have any favorites from these items? :)

Marianne

Labels: , , , ,