DÉTAILS

IMG_0072
IMG_7040
IMG_6443
IMG_9772
IMG_6796
IMG_6455
IMG_7032
IMG_5444



Uusi viikko starttasi taas käyntiin ja mulle se meinaa tällä kertaa tosi kivoja juttuja. Viime perjantaina olin Ideaparkin Glitterissä tuuraamassa iltavuorossa ja mulle sattui tosi jännä juttu. Mua ja mun työkaveria pyydettiin  nimittäin siitä kassalta malleiksi sellaiseen valokuvausprojektiin! Kuvaaja oli ihan sattumalta asiakkaana meillä, taisi olla juurikin kuvauksiin hakemassa asusteita. Mulla olis parin päivän päästä ekat studiokuvaukset ammattilaisen kanssa ja vähän toki jännittää, mutta ajattelin sen olevan tosi hyvää kokemusta mun bloginkin kannalta. Saan kuvat myös itselle, joten katsotaan jos sitten postaan niitä tännekin. En halua kuitenkaan luvata mitään, kun saa nyt nähdä, mitä siitä tulee. :D 

New week and new exciting things coming up. Last Friday I was at work and one customer turned out to be a professional photographer. Well, he asked if me and my work mate had any modeling experience and if we would like to model for their project. After a little talking we were in and now I have my first professional studio photo shoot coming up next Wednesday! I thought it would be a great experience for my blog also, I'm going to get all the photos for myself so I can post them here too. I don't want to promise anything tho cause first I'll have to see how it turns out. :D

Marianne

Labels: , , ,