FAVORITES

Kollaasit61

No nyt on asuja loppukeväästä tänne asti. Oon kuvaillut asuja tänä vuonna eniten tänne blogiin ja vitsit miten paljon tykkään siitä! Ideoita riittää kuulkaas vielä niin paljon ja melkosena shoppailuhulluna mulla löytyy kaapeista paljon täysin kuvaamattomia vaatteitakin, eli tahti ei ainakaan siitä syystä tuu hidastumaan. Tykkään miettiä mitä laitan päälle, kuvaustilanteesta(paitsi aina ei vaan voi onnistua...) ja nykyään vielä eniten kuvien muokkaamisesta. Tuntuu, et mun blogi on vasta nyt heräämässä eloon ja mun innostus on pysynyt samoissa lukemissa koko kesän. Mulla ei oo hienoimmat kuvat, eikä tekstikään synny helposti, mut toivottavasti edes joku siellä sais vielä inspiraatiota ja positiivista energiaa täältä, niin olisin oikein tyytyväinen lopputulokseen. 
Kertokaas teidän lemppareita kommenteissa! Ite tykkään asuina eniten 1, 7 ja 24 ja kokonaisuutena hyvien kuvien kans 4, 13 ja 27. : )

Well now here's every outfit from late spring to this day. I've taken so many outfit pictures this year and damn i like it so much! I've got so many ideas for the future and a lot of un-photographed clothes so i'm not gonna stop it soon. I love to think what i'm going to wear, take outfit photos and most of all edit the pictures. I feel like my blog is waking up and i'm so keen on doing it. I know i don't have the best photos or text but my only wish is that somebody gets some inspiration and good vibes from here and that would make me happy with the result. 
Let me know your favorites in the comments! Mine are 1, 7 and 24 and i also like the pictures in 4, 13 and 27. :)

Marianne

Labels: , ,