IN THE EVENING SUN

IMG_7697
elokuu -1511
IMG_7682
IMG_7741
IMG_7670
IMG_7609
IMG_7727
elokuu -1510
IMG_7706
IMG_7724
IMG_7661

Photos by Pinja F.

blazer, H&M/jeans, Blanco/body, Bik Bok/shoes, Dinsko/bag, mom's old/jewelry, Glitter

Jokin aika sitten mainitsin halustani muuttaa tyyliäni. Kommenteissa silloin halusitte tietää vähän enemmän aiheesta ja oon miettinyt, että miten siitä vois tehdä postausta. Haluan vain pukea asuja, joissa tunnen oloni itsevarmaksi ja omaksi. Kaikki viimeisimmät asut täällä blogissakin on olleet tätä mun "uutta tyyliä", eli pikkuhiljaa oon vaan ajautunut tähän. Kirpparilla oon päässyt nyt eroon ihan tosi isosta määrästä mun vanhoja vaatteita, eli sain tilaa uusille hankinnoille. Teen myöhemmin syksyn whislist-postauksen, sillä oon nykyään koittanut shoppailla vaan sellaselta mun omalta shoppailulistalta, ettei mitään herätysostoksia tulis tehtyä samallalailla kuin ennen.
Nyt alan sunnuntain viettoon ja toivotan teillekin ihanaa päivää! :)

Some time ago I mentioned my intentions to change my style a bit. In the comments you asked more information about it and I've been thinking how can I make it into a post. Well, the style change is already here in the blog. I want to feel confident and myself in everything I wear and all the latest outfits are my "new style". I've never felt more myself and happy than now. I took a lot of my old clothes to the flea market and got rid of them, so now I have room for new clothes. I'm going to make a fall wishlist and more inspiration posts soon. 
Hope you're having a great day! :)

Marianne

Labels: , , ,