MY MESSY BRAIDS

IMG_6451
IMG_6443
IMG_6447

Mulla ei oo töiden takia hirveesti mitään kuulumisia kerrottavana. Huomisen jälkeen mulla onkin sitten muutama vapaapäivä ja pääsen taas tekemään enemmän mun lempijuttuja, eli blogijuttuja. Haluaisin ehkä tehdä jonku videon, mut kertokaa mulle ihmeessä ehotuksia, jos on jotain toiveita. Olisko esimerkiksi meikkivideo kiva? Tai asu videon muodossa...
Onko teillä muuten viikonlopulle suunnitelmia? Mulla ei oikeastaan oo mitään sen kummempia, mutta eiköhän sitä aina jotain kivaa keksi. :)

I haven't had anything to write about this week cause i've mostly been working. After tomorrow i'll have a few day offs so i can focus on what i like best: blogging. I would maybe want to make a video for you and if you have any ideas for videos please tell me. Maybe a make up video or outfit on a video...? 
Do you have any plans for the weekend? I don't actually but i think it's going to be fun anyway, we'll see what happens. :)

Marianne

Labels: , , , , , , ,