OVER THE KNEE BOOTS IN ACTION

IMG_8233
IMG_8185
IMG_8249
Kollaasit63
IMG_8191
IMG_8255
IMG_8242
IMG_8253

boots, Dinsko/shirt, Dr. Denim/bag, earrings & watch from Glitter

Moikat lauantai-iltaan! Oon ollut koko päivän tänään töissä, joten mitään jänniä kuulumisia mulla ei oo kerrottavana. Kävin aamulla hakemassa noi kengät itelle ja äsken ehdittiin ennen auringonlaskua käydä heti siskon kans ottamassa niistä ekat asukuvat. Tällä kertaa poikaystävän paita päätyi mekoksi, vaikkakin aika lyhyeksi sellaiseksi, mutta mulla oli pyöräilyshortsit tuolla alla. ;) Yks hauska juttu mulle kyllä töissä sattui, kun ekan kerran ikinä mulle tuntematon blogin lukija tunnisti mut ja sanoi siitä mulle. Niin ihana! :) 
Nyt alkaa kohta uuniperunat olla meillä valmiina, joten siirryn koneen äärestä ruokapäytään. Palaillaan huomenissa, mut hei kertokaa te mulle, mitä pidätte asusta?

Hi guys! I've been the whole day at work so I don't really have anything special to tell you. I bought these pretty shoes today before work and also had time to take these photos in the evening with my sister. This time I wore my boyfriend's shirt as a dress even though it's pretty short. Of course I had shorts underneath it. ;) Actually this one funny thing happened to me at work. First time ever a girl recognized me from my blog and told me about it. So lovely! :)
But now our baked potatoes are ready and I have to move from my laptop to the table. Talk to you later and please tell me what do you think of this look? :)

Marianne


Labels: , , , ,