15 THINGS ABOUT ME

IMG_9825-2



Kirjoitan melko lyhyitä tekstejä tänne blogiin, vaikka luonnossa en oo ollenkaan lyhytsanainen. Oon itse asiassa todella puhelias ja tykkään keskustella ihmisten kanssa. 

Vaivaannun aina saadessani kehuja. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettenkö tykkäisi saada niitä ja voisin vaikka joka postaukseen ylistää teitä ihania lukijoita kivoista kommenteista.

Lukion päätyttyä kaikki kyseli, mitä aion seuraavaksi tehdä. Oon kertonut täälläkin, mitä haluan tulevaisuudessa opiskella, mutta musta tuntuu, ettei vielä oo sen aika. En kuitenkaan osaa yhtään sanoa, mitä tulen lähitulevaisuudessa tekemään. Kaikki ovet ovat avoinna.

Oon ihan tosi onnellinen tällä hetkellä. Rakastan mun kotia, mulla on hyviä ihmisiä ympärilläni ja tulevaisuus näyttää valoisalta. Mun elämäntilanne on mulle juuri paras, vaikka tiedän, että tuun varmasti kaipaamaan jossain vaiheessa uusia haasteita. Nyt on kuitenkin hyvä juuri näin.

Olen aina ollut tosi tyttömäinen tyttö. Pienenä leikin nukeilla ja tykkäsin jo silloin kaikista meikkeihin ja pukeutumiseen liittyvästä. Ehkä partio harrastus, jota harrastin nopeasti laskettuna yli 6 vuotta, teki musta kuitenkin sen verran eräjorman, etten pelkää mitään hyttysiä/hämähäkkejä tai ala esimerkiksi kiljumaan ampiaisen takia. :D
IMG_9737

En haluaisi pelkästään blogata työkseni. Bloggaaja ei oo mun unelma-ammatti, vaan teen sitä tällä hetkellä täydestä intohimosta kaikkea tätä kohtaan. Ajallisesti se varmasti menee multa nyt ihan työstä, mutta haluan päästä tekemään kaikkea muutakin kivaa ja jännää. Ois toki loistavaa tienata elantonsa tästä ja työllistää itsensä. Sitä tähän maahan nimittäin tarvittais, enkä näe siinä mitään pahaa, että se keino olis bloggaaminen.

Oon saanut nyt koulujen päätyttyä ihan huimasti itsevarmuutta lisää ja oon varmasti itsevarmimmillani tällä hetkellä. En enää osaa välittää, mitä muut ajattelee ja koitan keskittyä vaan omaan juttuuni ihan kaikessa. Se on varmasti yksi asia, joka tekee mut niin onnelliseksi.

Innostun asioista ihan tosi helposti ja taidan olla luonteeltani vähän liiankin spontaani. Jos keksin esimerkiksi haluavani jonkun jutun, haluan sen heti. Oon tehnyt melko isojakin ostoksia(kuten molemmat tämän vuoden puolella hankkimani uudet objektiivit) hetken mielijohteesta, mutta niitä harvemmin kadun. Enemmän kaduttaa jotkut pienemmät heräteostokset, joita en loppujen lopuksi tarvikkaan.

Haluaisin tietää, miltä vaikutan blogin kautta, ja kuinka paljon se vastaa todellisuutta. Mietin aina, että vitsi kun mun lukijat näkis, kuinka outo oikeesti oon! Oon kuitenki huomannu, ettei kukaan taida olla normaali, vai voiko joku siellä tunnustaa? :D

Rehellisesti sanoen, en oo treenannut täysin säännöllisesti tosi pitkään aikaan. Mulle on monesti kehuttu mun urheilullisen näköstä vartaloa, mut pakko myöntää et se on suurimmaksi osaksi geeneistä, koska en myöskään mieti ollenkaan syömisiäni. Välillä on kausia että jaksan miettiä syömisiäni ja urheilua pidemmänkin aikaa, mutta viimeisin sellainen oli lukion tokalla... Oon kuitenkin tyytyväinen mun vartaloon.

Tuohon edelliseen faktaan on toivottavasti tulossa nyt muutosta, kun koitan saada itelle treeniohjelman pidemmäksi aikaa. Mun on paljon helpompi noudattaa sellasta, entä mennä fiiliksen mukaan. Se fiilis nimittäin harvoin on se, että sinne salille haluaa noin vain lähteä, kun en edes oikein tiedä, mitä siellä tekisi.
IMG_9827-2

Ihailen täydellisen raikkaita Instagram-feedejä, kattokaa esim. @veerahautamaki!Oon välillä aina itekki koittanu sellaseen pyrkiä, mutta en vaan pysty, koska haluan julkaista kaikenlaisia kuvia. En myöskään oo juurikaan poistellut Instagram kuviani, joten mun feediltä löytyy kuvia melkein neljän vuoden takaa. 

En oo ikinä pukeutunut kovin avonaisiin tai paljastaviin vaatteisiin ja jos oon, se on tuntunut tosi kiusalliselta. Silti tällä hetkellä mulla on obsession kaikkiin vartalonmyötäisiin hameisiin ja paitoihin, joita sanoisin naisellisiksi, mutta en kuitenkaan pue niitä halutakseni huomiota vartalooni. Koska se tuntuu edelleen kiusalliselta! Pukeudun kuitenkin itseäni varten ja laitan päälle, mitä huvittaa.

Ensimmäiset blogit joita luin, oli Rosa Fiona Bettina ja Pupulandia. Picture Me nimikin sai alkuinspiraationsa tuosta Rosa Fionan pixieyou.blogspot.fi nimestä.

En tosiaan tiedä, miksi tän postauksen tekstit ei oo mustat. Oon koittanut kaikkia keinoja vaihtaa sen, mutta ei onnistu. Päivitin kans just mun iPhonen ja nyt on kyllä totuttelu tähän uuteen fonttiin...


Marianne

.



Labels: , ,