DENIM X 2

IMG_1411
IMG_1463

More photos coming soon...

Oon koittanut siirtää mun postailurytmin iltaan, mutta se ei selvästikään onnistu, kun silloin oon aina menossa. Ajattelin, että iltaisin postaukset saavuttais teidät paremmin, vai mihin aikaan te yleensä luette blogeja? Tän oli tarkoitus tulla ulos jo seitsemän aikaan, mutta lähdinkin sitten nopsaa salille Jonatanin kanssa, ja käytiin samalla ekaa kertaa joogassa. Oon aina koittanut vältellä tuollasia liikkuvuutta vaativia ryhmäliikuntatunteja, koska oon ihan tosi jäykkä. Turhaan olin tuota kuitenkin pelännyt, koska nyt on niin ihana rentoutunut ja notkeampi olo.

Mulla oli tänään kauhee vaatekriisi päällä, enkä vaan keksinyt mitään päälle pantavaa. Lopulta päädyin tuohon Jonatanin farkkupaitaan, johon oon huomannut turvautuvani jo monet kerrat vaatekriisin iskiessä. Siitä taitaa olla muodostunut yks mun luottovaatteista ja käyttökertojakin on varmasti kertynyt enemmän mulle, entä Jonatanille. Voisin joskus koota yhteen postaukseen kaikki eri tyylit, miten oon tuota paitaa pitänyt, sillä sehän on ollut mulla hameena, mekkona ja nyt taas tuolleen sidottuna lyhyenä paitana. 

I've tried to change my blog posting time to evenings but it clearly isn't working for me that well. I'm always on the go when I need to publish my post but I've thought that more of you read blogs in the evening, do you? I wasn't posting this earlier because I just went to the gym with Jonatan and after that to yoga class for the first time. It was exciting for me because I'm not the most flexible person at all. But now after the class I'm so happy we went there cause the feeling after it was so relaxed and more flexible. 

I had a real crisis today because I didn't know what to wear. Finally I ended up with this denim shirt that actually belongs to Jonatan but I'm the one who's wearing it more. I just realized that I always go with it when I don't have anything else to wear. Love it. I should show you in one post how I've worn it with different styles. It's been a dress, skirt and now as you can see just a shorter wrapped shirt.

Marianne


Labels: , , ,