HAIRSPO

hairspo
Photos: Pinterest(my account)

Keräsin kollaasin mun Pinterestiin tallentamista hiusinspiskuvista, sillä kampaajalle pitäis kyllä kohta taas päästä. Haluaisin eroon näistä mun vaaleista latvoista ja oon koittanut hakea inspiraatiota myös kiharille hiuksille. Tiiän, et monet kiharat hiukset omaavat tytöt käyttää vaikka kuinka aikaa hiustensa laittamiseen täydellisten kiharoiden saavuttamiseksi, mutta ite en oo vielä niin pitkälle päässyt. Youtubesta löytyis varmaan miljoona videota aiheesta, eli pitää nyt ottaa asiaksi katella parhaita tuotevinkkejä ja muita ohjeita. 
Harmaa liukuväri tuon ylimmän kuvan tapaan kiehtoo nyt ihan hirveesti, mut toisaalta täysin tummat vois olla se juttu kans. Mulla on ihan luonnon väri jo suurimmassa osassa päätä, mutta haluaisin sävyttää sitä silti vähän tummempaan ja tuhkaisempaan suuntaan. Luuletteko, et se sopis mulle? 

Mut nyt lähden siskon kans kattomaan kunnon gangsta leffaa Straight Outta Compton, joten toivottavasti se on hyvä ja palataan taas huomenna! :) Mua voi muuten seurata ja päästä enemmän mun elämään käsiksi Snapchatissa, jossa kuljen nimimerkillä mvrivnne.

I made a collage of pics from my Pinterest to show you some new hair inspiration that I'm into right now. I would really want to go to the hair dresser and get rid of these light ends of my hair. What I should also do, is to learn how to make best out of my natural curls. I know that Youtube is full of videos and tutorials that I can watch to learn that. 
I'm really digging the grey ombré kind of hair but also the dark dark brown looks so good. My hair is almost in its natural color atm but I still want it a bit darker. Do you think it would fit me?

Now I'm going to the movies with my sister to see a real gangsta movie Straight Outta Compton. I hope it's good and talk to you more tomorrow! :) BTW you can follow me and more my life on Snapchat where my nickname is mvrivnne.

Marianne

Labels: , , ,