NUDES

IMG_1330
IMG_1371
IMG_1304

Photography: Pinja F. // edit: me

More photos of this look coming soon...

Mulla on ollut tänään ihana bloggauksen täyteinen päivä. Nähtiin keskustassa Pinjan kans ja kuvailtiin muutamat asukuvat pitkästä aikaa yhdessä. Meillä yhteistyö sujuu kyllä niin hyvin ja lopputulokseen saa aina olla tyytyväinen. Asukuvailuissa meni oikeastaan koko iltapäivä ja auringon laskiessa istuttiin vielä Puistokahvila Makiaan Chai latelle ja kaakaolle vaihtamaan kuulumisia. Näiden lisäksi oon puuhaillut teille yhtä ihan superia juttua, joka huomenna löytyy blogista. Oon niin innoissani tästä pikku yllätyksestä, jonka saan teille, mun ihanille lukijoille, järjestää! :) 
Hyvä päivä siis takana ja nyt onkin sitten ansaitusti aika istahtaa tuohon sohvalle katselemaan, jos vaikka telkkarista tulis jotain. Himottais kyllä muokata loputkin tänään otetut kuvat, mutta olisin varmasti aika tylsää seuraa mun poikaystävälle tää läppäri sylissä. Palaillaan huomenna!

I've got such a lovely day full of blogging  behind me. I've been taking so many outfit photos with Pinja and it's so lovely that our teamwork goes always so well. After we had taken tons of pictures we sat down in one pretty café for Chai latte and hot chocolate. Besides that, I've been working on one super fun thing for you that will be on the blog tomorrow! Can't wait to post it and I think you'll love it. :)
So it has been a really good day and now it's time to relax and watch some TV with my boyfriend. I'd actually like to edit all the photos we took but I don't think my boyfriend would like that. :D Talk to you tomorrow! 

Marianne

Labels: , , ,