RANDOMS

IMG_0463
IMG_1530
IMG_0543
IMG_0531
IMG_0526

Täysin sekalaisia kuvia tältä viikolta. Tulin äsken kotiin töistä, missä mun viikonloppu aikalailla kokonaan menikin. Nyt ajattelin kertoa teille mun uusista meikkihankinnoista. Tilasin nimittäin vielä Israelissa ollessa Net-A-Porterilta paljon kehutun Anastasia Beverly Hillsin contour kitin ja uusia siveltimiä edullisesti CNDirectiltä. Tuon ABH:n sain jo maanantaina, mutta siveltimiä vielä odottelen. Mulle on kuitenkin tullut postin noutoilmoitus ja toivon, että siellä olisi just toi CNDirectin paketti, eikä yks toinen ei niin kiireellinen lähetys, jota kans odottelen. Tällä viikolla tein Hulluilta Päiviltä ripsarilöydön ja löysin kanssa hakemani syksyisen huultenrajauskynän. Israelista ostin myös jotain meikkejä mun hetkellisesti hieman tummemmalle iholle, joten jos nyt huomenna postista ne siveltimet saan, niin ajattelin tehdä uuden meikkivideon heti ensi viikolla tänne blogiin. Mitäs pitäisitte? Oon kivasti saanut nyt uusittua mun meikkivarastoja, joten eikö olisi sopiva aika? :)

Some random pics from this week. I just came home from work where I mostly spent my whole weekend. Now I'm going to tell you about my recent make up purchases. When I still was in Israel, I ordered Anastasia Beverly Hills Contour Kit from Net-A-Porter. I've heard so much good about it and I wish it will be good for me too. I haven't used it yet because I ordered new make up brushes from CNDirect and want to wait them to come. I've also found a perfect mascara and lip color for autumn and that's why I thought it would be fun to make a new make up video for you guys. What do you think? :)

Marianne

Labels: , , ,