SMALL DETAILS, BIG DIFFERENCE.

IMG_0831
IMG_0853
IMG_0876
IMG_0052
IMG_8894
IMG_1384
IMG_8703
IMG_8583
IMG_1013
IMG_9796
IMG_8249

Oon ihan älyttömän huono valitsemaan koruja omiin asuihin. Varsinkin kiireessä nykyään usein korvakorutkin jää laittamatta, mutta silti mulla on tiettyjä asusteita, jotka nykyään on melkein poikkeuksetta päällä. Kellot, laukut, huivit ja muut isommat asusteet on nimittäin helppo nopeastikin valita asuun sopiviksi. Tässä yllä olevissa kuvissa mun viimeisimpien asujen lempiasusteita. Ostin muuten eilen aivan ihanan ison tummanpunaisen laukun. Sen esittely taitaa jäädä Helsingin reissuun, jonne oon muutenkin säästellyt yhtä toistakin uutuutta mun vaatekaapissa. Nyt alan laittautumaan ja kohta suunnistamaan taas töihin. Kivaa torstaita!!

I'm so bad at choosing my accessories especially the jewelry. There's still some things I almost always wear: watches, bags and other bigger accessories. They are easy to put on also in a rush. Here you can see my favorite details in latest looks. Yesterday I bought a new big red bag, it's gorgeous but I'll show it to you when I'm in Helsinki next weekend. Now I have to get ready and head to work. Have a nice Thursday!! 

Marianne

Labels: , , ,