G O L D

IMG_3573
IMG_3563
IMG_3582

scented candle and watch from Glitter

Mulla ois nyt vihdoinkin vapaata ja aikaa kuvata asukuvia, mutta ulkona on ihan masentavan hämärää ja kaiken lisäksi sataa räntää. Ei yhtään houkuttais edes mennä ulos, vaikka tuo sää tuosta tuskin paranee lähiaikoina. Kuvasimpa sitten teille mun uuden kynttilän Glitteristä, jonka oisin voinut itelleni kotiuttaa jo pelkästään tuon söpön rasian takia!

Tänään mulla on ollut tosi tylsä päivä. Oon koittanut aloittaa tätä tekstiäkin vaikka mistä aiheesta, mutta mikään ei tunnu onnistuvan. Haaveilen olevani jossain lämpimässä ja mulle on nyt iskenyt ihan kauhee kaipuu takaisin Israeliin. Siellä oli niin ihanan lämmintä, et jos vaan voisin kääntää aikaa taakse päin, olisin nyt siellä isoissa aalloissa Välimeressä uimassa... Taidan alkaa selaamaan läpi Bloglovinia inspiraation toivossa, sillä muiden blogeista sitä aina saa hurjasti.

I finally got some free time and I could be out shooting outfit pictures but the weather is so depressing grey and cold. I don't even want to go outside so I took a few pictures of my new candle. Isn't it cute!

I feel so bored cause there's nothing going on today. I'm dreaming about being back in Israel cause there the weather and the atmosphere was perfect all the time. If I could go back in time, right now I would be swimming in the Mediterranean waves... Well well, now I'm probably going to go through Bloglovin for some inspiration that I'm missing at the moment.

Marianne


Labels: , , , ,