IITTALA EVENT

IMG_3891
IMG_3886
IMG_3874
marraskuu -159
IMG_3923
IMG_3901
IMG_3910
IMG_3912
IMG_3896
IMG_3944

Pääsin eilen illalla osallistumaan Iittalan blogi-iltaan, joka oli suunnattu sisustusbloggaajille sekä muille aiheesta kiinnostuneille bloggaajille. Nyt kun oon päässyt ensimmäistä kertaa omaa kotia sisustamaan, niin menin mielenkiinnosta katsomaan syksyn ja joulun uutuustuotteiden esittelyä ja ostin myös pari Fiskarsin keittiötuotetta illan alennuksella meille kotiin. Paikalla oli paljon mulle tuntemattomia kasvoja, mutta tapahtumassa oli ihanan rento tunnelma ja otin mun kaverin Doran mukaan, sillä tiesin hänen olevan kiinnostunut kaikista sisustusjutuista.  

Saatiin haasteeksi kattaa pöytä omaan haluamaansa tyyliin ja pöytäliinat valittiin viereisen liikkeen Merimaarian valikoimista. Tehtiin Doran kanssa kuvissa näkyvän Marimekon tummansinisen päytäliinan päälle itsenäisyyspäivä-kattaus. 

Ite en oo koskaan keräillyt mitään astioita, mut onneksi mun sukulaiset on hoitanut sen mun puolesta. Sain äidiltä koko Teema-astiaston valkoisena ylioppilaslahjaksi ja suurin osa meidän muistakin astioista on Iittalaa, juurikin kaikkien lahjojen ansiosta. Tuolta Oulun Iittalan tapahtumasta saatiin kaikki mukaan nuo kuvan kaksi Kastehelmi tuikkukuppia ja nättejä servettejä. Kiitos paljon Iittalan ihanille myyjille illan järjestämisestä!

Marianne

Labels: , ,