MY DAY

IMG_1265

Mun sunnuntai näytti tältä:

9:00 Herätys. Instagramin selailua ja päivän vaatteiden mietintää vielä sängyssä.

10:00 Lähden bussipysäkille ja ulkona on ihanan valoisaa.

11:15 Bussin vaihdon kautta saavun Zeppelin ostoskeskukseen ja meen työpaikalle Glitteriin. Meikkaan ja laitan hiukset vasta töissä.

11:45-16:20 Töitääää! Sunnuntaina on aina vaan yks töissä, joten en pysty pitämään taukoa ja mulla on koko viimeisen tunnin ajan ihan sairaaaaan kova nälkä.

16:30 Käyn Zeppelinin Prismassa ruokaostoksilla ja meinaan oikeesti alkaa syömään jo kaupassa, koska mulla on niin nälkä.
IMG_1264
16:45 Lähden bussilla keskustaan ja syön samalla jonkun protskujugurtin myslillä. Se aiheuttaa liikkuvassa linja-autossa kauheet sotkut mun laukulle ja farkuille...

17:20 Tapaan Sonjan Roosterissa, jossa tilaan chai laten. Se oli sellanen "oikee" chai-teestä haudutettu versio, joka oli tosi oudon makuinen ihan toisenlaiseen chai latteen tottuneena. En tykännyt.

18:40 Venla ja Dorakin on jo liittynyt meidän seuraan Roosteriin, mutta mun pitää lähtä kotiin. Huomaan jo melkein bussipysäkille päästyäni, että unohdin ne mun ruokaostokset, jotka otin paperikassiin, et ne näyttäis kahvilassa vähän kivemmalta. Käyn hakemassa ne ja meen kymmentävaille bussiin.

19:00 Kotona laitan salikamppeet valmiiksi ja vaihdetaan poikakaverin kans päivän kuulumisia. Siinä se aika sitten meneekin vähän välipalaa syöden ja Snapchattia selaillen.
IMG_1252
19:45 Lähdetään Jonatanin, sen veljen ja meidän kaverin kans salille. 

20:00-21:00 Treeniäää! Teen vatsalihaksia, reisiä ja pakaralihaksia. Oon saanut vihdoin tänä syksynä taas treenaamisesta aktiivisempaa ja ekaa kertaa oon innostunut ryhmäliikuntatuntien sijaan salilla treenaamisesta.

21:10 Meidän kuntosali on kylpylähotelli Edenin yhteydessä, joten otetaan aulabaarista smoothiet ja istahdetaan vielä vaihtamaan kuulumisia. Suunnitellaan myös pikkujouluja, jotka me Jonatanin kans halutaan pitää meidän kavereille.

21:50 Lähdetään kotiin ja nyt klo 22:30 istun tässä koneella kirjoittamassa tätä postausta. En ollut suunnitellut tän päivän postausta etukäteen, joten kirjoitin "My Day" postauksen ihan hetken mielijohteesta. Tänään oli tosi kiva päivä ja uskon, et uni tulee tänä iltana nopeesti. Sen verran väsyny oon. Nyt ruokaa nassuun ja nukkumaan! :)

Marianne



Labels: , , ,