WELCOME!

IMG_9822-2
IMG_6391
syyskuu -155
IMG_0072
IMG_7626
IMG_8859
IMG_8299
IMG_8700

Viime aikoina tänne, Blogloviniin ja mun Instagramiin on ilmestynyt paljon uusia seuraajia, joita halusin tervehtiä ihan omassa postauksessaan. 

Teille, jotka ette vielä tienneet: olen Marianne, 19-vuotias ja asun Oulussa. Kirjoitin keväällä ylioppilaaksi ja vietän tällä hetkellä välivuotta kirjoitellen blogia ja työskennellen samalla Glitterissä. Asun yhdessä mun poikakaverin kanssa ja meidän ihanaan pikku kotiin voi käydä kurkkaamassa TÄÄLLÄ.

Rakastan pukeutumista ja laittautumista ylipäätään. Meikkaamisesta on nimittäin muodostunut mulle yks lempipuuhia, kun vielä nykyään saan sitä yleensä ajan kanssa tehdä. Mun viimeisin meikkitutoriaali tänne blogiin löytyy TÄÄLTÄ. Asukuvien suunnittelu, ottaminen ja muokkaaminen on mun toinen intohimo, jota saan tätä blogia varten toteuttaa. Suurimman osan mun asukuvista ottaa mun sisko, Pinja ja joskus myös mun poikakaveri Jonatan.

Picture Me valittiin vuoden 3. inspiroivimmaksi muotiblogiksi Indiedaysin Blog Awardeissa ihan muutama viikko sitten. 

Päivitän tänne blogiin päivittäin asukuvia, inspiraatiota ja muita juttuja, mitkä sattuvat mua sillä hetkellä kiinnostamaan. Pidän tekstiosuuden yleensä lyhyenä, sillä itse olen blogien lukijana enemmän kuvien ihailija ja inspiraation ammentaja kuin tekstien lukija, joten koitan myös tehdä tästä blogista sellaisen "unelmieni lempiblogin". Suuria avautumisia elämästäni ei täältä tulla lukemaan ja ihan rehellisesti sanottuna ei mun elämä edes oo mitenkään kovin erikoista. 

Koitan kokoajan keksiä, mihin suuntaan sitä elämässä seuraavaksi lähtisi. Oon nyt kuitenkin päättänyt, että joulun jälkeen aion alkaa lukemaan kauppatieteellisen pääsykokeisiin, mutta opiskelukaupunkia, johon haen, en ole vieläkään päättänyt. Ala on kuitenkin ollut kirkkaasti mielessä jo useiden vuosien ajan ja haaveilen salaa myös ulkomaille opiskelemaan lähtemisestä. 

Mun arkipäiväistä elämää ja ehkä sellasta rennompaa ja aidointa kuvaa saa mun Snapchatistä. Siellä kuljen nimimerkillä: mvrivnne. Instagramiin päivittelen nimimerkillä: mariannnen. Jos et seuraile blogeja mistään erikseen, pystyy päivityksiäni ja välillä jotain muutakin seuraamaan Facebook-sivuillani: TÄÄLLÄ.

Toivottavasti viihdytte mukana ja olis kans kiva kuulla teistä uusista(ja vanhoista!) lukijoista enemmän vaikka tän postauksen kommenteissa. Mistä alunperin löysitte mun blogin?? 

Enemmän faktoja musta voi lukea TÄSTÄ ja TÄSTÄ postauksesta. :)

Marianne





Labels: , ,