LAST OF 2015

IMG_5220
IMG_5214
IMG_5205
IMG_5196

coat, KappAhl/dress, Ginatricot

Viimeistä viedään tältä vuodelta ja ite oon ainakin ihan valmis jo tulevaan kevääseen ja kaikkeen mitä ensi vuosi tuo tullessaan. 2015 oli mulle muutosten aikaa ja paljon töitä on tullut tehtyä niin lukion viimeisten kirjoitusten, blogin kuin työpaikankin eteen. Oon erityisen ylpeä ja iloinen blogin menestymisestä Indiedaysin blogigaalassa, jossa sain 3. sijan muotiblogi-kategoriassa. Sen lisäksi mut on työpaikalla valittu vuoden myyjäksi ja vuoden suoriutujaksi ja pääsinhän elokuussa käymään ekalla työmatkalla Helsingissäkin. Lomailla oon saanut ensimmäistä kertaa ikinä Israelin Tel Avivissa ja muutin keväällä poikaystävän kans mulle ekaan omaan kotiin. Kaikin puolin hyvä ja onnellinen olo koko viime vuodesta, joten tästä on hyvä jatkaa. 

Marianne

Labels: ,