NEW HAIR AT SALON K

IMG_4912
joulukuu -154
IMG_4900
IMG_4910
IMG_4890
IMG_4911
joulukuu -153

Vihdoinkin sain kaivattua muutosta mun hiuksiin. Noin kuukausi takaperin Johanna Salon K:sta ehdotti mulle Kérastasen Discipline hoitoa, jota ylläpidän edelleen Kérastasen tuotteilla. Hiusten kunto on nyt varmasti parempi kuin koskaan ennen, mutta silti latvojen leikkaus ja värin päivitys oli paikallaan. Tuosta hoidosta voitte muuten lukea tästä postauksesta lisää. 

Alimmaisessa kuvakollaasissa on ekana ennen-kuva, jossa tyvikasvusta voi nähdä mun oman hiusvärin ja latvoissa vanha vaalennus. Mullahan oli vuosi sitten lyhyt vaalea polkkatukka(!!), josta kuvatodiste tässä. Nyt Johanna laittoi tyveen tummemman sävyn ja latvoihin ihan vähän vaaleamman, jotta lopputulos on tasainen sekä luonnollinen. Vitsit, miten mulla hymyilytti koko loppupäivän kulkea uusi väri päässä ja hiukset täydellisillä suoristusrautakiharoilla. 

Kampaajalla käyminen on kyllä niin ihanaa itsensä hemmottelua arjen keskellä, josta pitäis kyllä kaikkien päästä välillä nauttimaan. Itse sain vielä glögiä ja pipareita sekä ihanan päähieronnan pesupisteellä. Oon tottunut siihen, että mulla menee kampaajalla yleensä useampi tunti, mutta missään se ei oo ennen tuntunut menevän niin nopeasti kuin tuolla Johannan kanssa höpötellessä. 

Mitäs mieltä olette mun uudesta hiustyylistä?

* In cooperation with Salon K

Labels: , , ,