SUNDAY MOOD BOARD

Kollaasit92

Photos: Pinterest

Mulla on jo useampana sunnuntaina ollut jonkinlaisia inspiskollaaseja blogissa. Tykkään selata Pinterestiä ja tein teille taas mua tällä hetkellä inspiroivista kuvista kollaasin. Oon sellanen ihminen, joka innostuu helposti uusista asioista ja nyt se uusi innostus on salitreeni. Liikkuminen ei oo mulle mitään uutta, mutta nyt ekaa kertaa oon kuitenkin innostunut nostamaan painoa ja treenaamaan kuntosalilla. Parempien tuloksien saavuttamiseksi oon muuttanut tässä viime aikoina mun muitakin elämäntapoja ja ruokailutottumuksia. Voisin tehdä aiheesta erillisen postauksen, jos se teitä kiinnostaa. Siitä nimittäin riittäisikin juttua ihan oman postauksen verran. Sen lisäksi mulla on parin viikon päästä kampaaja ja pääsen vihdoin tummentamaan mun hiukset latvoja myöten. Tuossa kollaasin "hiuskuvassa" on aika ihanteellinen hiusväri, jonka haluaisin itelle. 

Ihanaa itsenäisyyspäivän illan jatkoa! 


I love going through Pinterest and finding new inspiration for everything. Right now I'm so excited being back at the gym and working out regularly. It's not new to me but for the first time I'm trying to gain weight and getting in better shape at the gym. For better results I've also done some other lifestyle changes and I was thinking would you like to have a post about it? I'm also going to the hairdresser in a couple of weeks and found the perfect hair color that's in the collage's only hair pic. Love it. 

Have a nice Sunday evening everyone! 


Labels: , ,