PARHAAT VOLYYMIRIPSET OULUSSA (+ALENNUS)

IMG_5520
IMG_5529

tammikuu -166
Yhteistyössä Salon K

Viikko sitten kävin laittamassa ekat ripsienpidennykset Salon K:ssa. Mulle tää oli siis ihan uusi juttu, mutta lähdin innolla testaamaan, miltä räpsyt tuntuisivat. Olin kuullut tosi paljon hyvää Salon K:n ripsiteknikosta, joka on laittanut muutamille tutuilleni kauniita ripsiä, joten luottavaisin mielin olin koko puolentoista tunnin ajan penkissä.

Mulla on luonnostaan pitkät ja kaarevat ripset, joten toivoin ripsiltä hieman pituutta ja tuuheutta lisää. Salon K:n Hanna käytti 10-13mm pituisia Bremau Beautyn ripsikuituja c-kaaressa. Paksuus oli 0,05, eli hyvin luonnolliset ripset, mutta kuitenkin näyttävät. Monikaan mun tutuista ei edes heti huomannut pidennyksiä vasta kun pidemmän tarkastelun jälkeen, mikä on tietenkin kiva juttu ja mulla ei itelläkään mennyt kovin kauaa näihin tottuessa. Volyymiripset ripsinä tuntuu tosi pehmeiltä, enkä huomaa eroa omiin ripsiin sen suhteen. Ripset laitetaan pieninä tupsuina, joten niillä saadaan aikaan juuri halutunlainen tuuheus ja pituus ripsiin.

Oon ollut tällä viikolla oikeastaan vaan kotona(koska tää inhottava flunssa!) paria kertaa lukuun ottamatta, joten paljon ei oo tullut testailtua erilaisia meikkejä näiden kanssa. Silmämeikkiä en näiden volyymipidennysten ansiosta kuitenkaan arkimeikkiin enää tarvi. Jos kuitenkin käytän alaripsiin vielä ripsaria tai luomille luomiväriä, niin meikinpuhdistuksessa tulee käyttää öljytöntä puhdistusainetta. Sain Hannalta mukaani Andrea EyeQ's - öljyttömiä silmämeikin puhdistuslappuja, jotka toimii moitteettomasti. Sellaiset saa tosiaan 9€ Salon K:sta.


Nyt mun blogin lukijoille tarjotaan uudet volyymiripset hintaan 110€(norm. 139€) ja tämä tarjous on voimassa 11.3. asti. Helpottaa ja nopeuttaa arkea kuulkaas ihan tosi paljon! :)

Marianne

Labels: ,