MONDAY MOTIVATION

Kollaasit100

1.Aseta itsellesi henkilökohtainen tavoite treenin suhteen. Oli se sitten unelmiesi vartalon tavoittelu, jonkin tietyn toistomäärän saavuttaminen tai mitä vaan itse haluat tavoitella. Kun on joku syy lähteä sinne jumppaan, tuntuu se jo paljon helpommalta.

2. Set yourself clear goals, what do you want to achieve with your training? It can be your dream body, 20 push ups or what ever you want to aim. When you have a good reason to workout, it's hundreds times easier to do that. 

2. Syö hyvin ennen treeniä, sillä nälissään urheillessa tulee vain huono-olo. Vaikka tavoitteena olisi painon pudotus, pitää silti muistaa syödä ennen treeniä. Itse ajoitan syömisen yleensä n. tunti ennen salille lähtöä ja jos vielä tulee lisäenergian tarve juuri ennen treenin aloittamista, niin kannan mukana proteiinipatukkaa tai muuta nopeaa pientä syötävää.

2. Remember to eat well before your workout. Even if you're trying to lose weight, remember to always eat. It's not fun to train with empty stomach cause you'll feel so bad doing it and even worse after the workout.

3. Ihanien treenivaatteiden hankkiminen motivoi kans kummasti. Sellaiset, jotka tuntuvat päällä hyvältä ja näyttävät päälläsi kivalta.

3. Pretty workout clothes will motivate you even more. Wear the kind of clothes that you feel comfortable in and that looks good on you.

Kollaasit101
4.Muista pitää lepopäiviä! Muutokset kehossa tapahtuvat levon aikana, ei siellä salilla. Varsinkaan kipeitä lihaksia treenaamalla ei saavuteta toivottua tulosta pidemmällä aikavälillä.

4. Remember to rest! The changes and muscle growth happens when you rest and sleep. Don't train a sore muscle cause it needs time to heal so it can grow.

5. Jos treenaamaan lähteminen tuntuu joku päivä täysin ylitsepääsemättömältä, jätä menemättä. Laiskuudelle ei kuitenkaan kannata antaa ylivaltaa, mutta ei sen yhden treenin välistä jättäminen vielä maailmanloppu ole, sillä treenaamisen kuuluu olla hauskaa, ei pakkopullaa.

5. If there's a day that you really don't want to go workout, don't go. Don't let the laziness get you, but one missed workout doesn't change a thing really. Working out should be fun, not forced. 

6. Treenikaverin löytäminen on yks hyvä tapa saada itsensä liikkelle silloinkin, kun muuten ei huvittais lähteä, sillä eihän kaverille voi ohareita tehdä. Yhdessä treenaaminen on kivaa, kun voi tsempata toisia ja se on hyvä syy muutenkin aina nähdä kaveria.

6. Find yourself a workout buddy. Someone who gets you out and moving even if you don't feel like it. You can easily fail yourself without going but it's harder if you have your friend also waiting for you. 

7. Muista, että tuut kiittämään itseäsi jo parin kuukauden päästä! Ihan varmasti jo samana iltana olo on parempi onnistuneen treenin jälkeen. :)

7. You'll thank yourself later! It feels so good after a good workout session and you'll notice the changes in your body in a couple of months which will motivate you best.

Marianne

Labels: ,