SMOKEY EYE

IMG_6240
IMG_6226
IMG_6251
IMG_6225

Tässä meikissä oon käyttänyt:
Products I've used in this make up look:

The Balm: NUDE ´tude - luomiväripaletti sävyt: Sultry+Sexy*

The Balm: Balm Voyage Vol. 2 - poskipuna sävy Huan Ying, 
Kuwakaribisha luminizer(vaikeita sanoja!)*

NYX Wonder Stick *

Kulmissa: Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade

Anastasia Beverly Hills Contour Kit

Maybelline Fit Me meikkivoide


Oon nyt käyttänyt Beauty Pop Upilta saatuja meikkejä reilun viikon verran melkein päivittäin ja esiin on noussut niitä omia suosikkeja. Ensinnäkin, mulla on ollut useamman vuoden käytössä H&M:n Smoky-luomiväripaletti, eikä koskaan sellasia "kunnon" luomivärejä, joten yllätyn joka kerta noista The Balmin luomivärien pigmenttisyydestä. Tykkään tehdä erilaisia smokey eye - meikkejä ja varsinkin nyt oon ihastunut tuohon yllä olevaan yhdistelmään. 

Toinen suuri meikki-ihastus on tuon Voyage - meikkisetin luminizer eli highlighter-väri, joka antaa ihanan hehkun poskipäille. Tämä on se juttu nimittäin, mikä mun mielestä ABH:n Contour Kitistä puuttuu.

Kerroin plussia ja miinuksia jo viime viikolla muista Beauty Pop Upin tilauksen tuotteista tässä postauksessa, joten jos meikkijutut kiinnostaa ja tuo postaus on jäänyt lukematta, niin käy kurkkaamassa. Vielä en ehtinyt meikkivideota kuvata, mutta eiköhän sekin ole lähi aikoina tulossa. :)

PICTURE ME alennuskoodilla saat -20% Beauty Pop Upin tilauksesta! 


Marianne

* In collaboration with Beauty Pop Up

Labels: , , , ,