LIKE I WOULD

IMG_6810
maaliskuu -161
IMG_6729
IMG_6814
IMG_6727

bomber, HERE/top, NewYorker/skirt, Bik Bok/earrings, Glitter

Ehkä muistattekin tämän asun parin kuukauden takaa bloggaajien pikkujouluista. Tässä postauksessa lisää kuvia sieltä! En ikinä päässyt kuvaamaan tätä asua erikseen, joten eikö se niin mene, että parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Mulla on jo niin kova kaipuu hameisiin ja kevyempiin vaatekerroksiin, että voisin ihan mieluusti kelata aikaa muutaman viikon eteenpäin. Tällä hetkellä oon muutenkin niin innoissaan tulevasta, että en malttaisi nyt vain odotella. Tietenkin uusi työ tuo kaikkea uutta kivaa mukanaan, mutta sen lisäksi olen nyt vihdoin saanut päätökseen pitkän jahkailun siitä, mihin haluan hakea tässä yhteishaussa opiskelemaan! Koulu on oikeastaan täysin eri, mihin olin aiemmin hakemassa, mutta tän hetkisestä innostuksesta päättelisin sen kuitenkin olevan juuri se oikea vaihtoehto mulle nyt. 

You can maybe remember this look from last November when I wore it at bloggers' pre-Christmas party. More photos of that event here! I never took outfit pics of this look but better late than never, right? I'm so over this winter and would love to go outside wearing skirts and lighter coats. Wish I could turn the time a few weeks ahead. At the moment I'm looking forward to this spring so much because of my new work that's starting in a couple of weeks but also because I finally have decided what I want to study and where! It's been a real struggle for me to decide where to go next so now I've got a real plan and I'm so excited about it.

Marianne