NEW BEGINNINGS

IMG_6858
IMG_6854
Photos: Pinja F.

Nyt voin vihdoin paljastaa teille, mitä mun mielen päällä on ollut viimeiset pari viikkoa. Hain muutama viikko sitten yhtä uutta työtäpaikkaa ja eilen vihdoin sain kuulla, että sain töitä! Tämä työpaikan vaihto tuli varmasti yllätyksenä monille mun lähipiirissäkin, koska tykkään niin kovasti olla Glitterillä ja mulla on siellä vakituinen työsuhde. Halusin kuitenkin edetä ja hain varamyymäläpäällikön paikkaa Granitista. Siihen mulla ei vielä kokemus kuitenkaan riittänyt, mutta mulle tarjottiin kuitenkin siitä seuraavaksi isointa myyjän sopparia, jonka otin vastaan. 

Rakastan sisustamista ja Granithan on siis ruotsalainen sisustuskauppa, jota meillä ei täällä Oulussa ole ennen ollutkaan. Nyt Granitin uusi myymälä ollaan avaamassa kauppakeskus Valkeaan ja oon niin mielissään, että pääsen olemaan mukana siellä liikkeen, ja samalla koko kauppakeskuksen, avaamisessa ja Granitin mukana alusta asti. Muutenkin kiva päästä työskentelemään ihan lähellä kotia, koska tällä hetkellä joudun kulkemaan tunnin bussilla aina yhteen suuntaan ja työpäivissä todellakin menee "koko päivä". Tulee olemaan bloginkin kannalta helpompaa, varsinkin kun kohta iltaisinkin taas pääsee ulos kuvailemaan. 

Mulla jää kauhee ikävä Glitteriin, mutta siellä ei ois kuitenkaan jatkunut hommat samaan malliin, sillä niin moni mun työkavereista on lähtenyt tai lähdössä muihin hommiin. Opin kuitenkin siellä vuoden aikana tosi paljon ja pääsen nyt käyttämään niitä oppeja uudessa ympäristössä. Tällasta mulla on ollut mielessä lähi aikoina, eikä kirjoitus ole siitä syystä kovin kulkenut. Nyt voin taas rauhoittua ja lopettaa vihdoin jännittämästä. :D

Now I can tell you what has been happening in my life. A few weeks ago I applied for a new job and finally yesterday I got the news that I got in! In a couple of weeks I'm going to start as a sales person at the interior store Granit. I'm so happy to start working there but it's also sad to leave my current workplace. I've learned so much there but now it's time for new challenges. So that's the reason I have been a bit quiet here.

Marianne

Labels: , , ,