SUNNY AGAIN

IMG_6900
IMG_6880
IMG_6948
IMG_6877
Photos Pinja F.

knit, Gina Tricot/pants, Forever 21/bag, Glitter


Tuntuupa hassulta julkaista kuvia muutaman viikon takaa noin lumisista maisemista. Mulla tuli eilen hirveä stressi, koska en oo postaillut lähiaikoina juurikaan, joten koitetaanpa tehdä asiaan muutos! Käytiin katsomassa eilen äidin ja siskon kanssa Onnenonkija-leffa, joka on siis se uusi kotimainen "bloggaaja" elokuva. Ehkä se siis muistutti mua myös mun oman blogin olemassa olosta. :D Onnenonkija oli tosi hauska ja voin kyllä suositella sitä. Minkälaisen mielikuvan se sitten bloggaajista antoi, niin mun mielestä tässä Kiran postauksessa käytiin aihetta hyvin läpi bloggaajien näkökulmasta. 

Mulla lähti tänään viimeinen viikko Glitterillä, mikä tuntuu samalla niin surulliselta ja toisaalta haluan myös sinne uuteen paikkaan. Koitan saada paremman otteen taas bloggaamisesta, mutta töitä on luvassa tällä hetkellä kans tosi paljon. Onhan se kiva, kun ei tylsyys voi iskeä. ;) Mukavaa viikonalkua ja arkeen paluuta pääsiäislomalaisille! 

It's funny to see these few weeks old photos cause there was so much more snow back then than there is now. I haven't been so active here which makes me kinda sad but now I'm back blogging. Yesterday me, my mom and sister went to the movies to see the domestic film about a lifestyle blogger. It was so hilarious. Besides that I've had so much work recently and will have in near future but that's fine. I'll just have to try find more time for blogging. :)

Marianne

Labels: , ,