BRUNETTES HAVE MORE FUN

hyvä1
IMG_4890
IMG_4900
joulukuu -154


IMG_7177
IMG_7169


Kävin viimeksi kampaajalla juuri ennen joulua ja värjäsin vanhat vaalennukset piiloon. Siitä kampaamokerrasta ja Salon K:sta enemmän löytyy tästä vanhasta postauksesta. Tällä kertaa jälleen haalistunutta väriä syvennettiin ihan kunnolla kahdella erillä tumman sävyllä. Mitasta ei otettu ollenkaan pois, sillä mulla oli ehkä ekaa kertaa ikinä jo valmiiksi tosi hyvä kuntoiset hiukset, joita ei tarvinnut lähteä sen takia enää lyhentämään. Edelleen viime syksynä tehty Kérastasen Discipline hoito vaikuttaa hiuksissa ja pitää ne sileinä, sillä olen ylläpitänyt hoitoa Kérastasen tuotteilla. Edelleen oon sitä mieltä, että ne on ihan parhaat hoitavat aineet karheisiin hiuksiin ja toimii varmasti myös muillekin hiuslaaduille.

Kampaajana mulla toimi Salon K:n uusi kampaaja Meiju. Hän on vasta muuttanut Ouluun, mutta tehnyt jo muutaman vuoden kampaajan hommia ja tunsin kyllä olevani osaavissa käsissä. Meijun töistä saa huhtikuun loppuun -15% alennusta!


Mitä pidätte päivitetystä hiusväristä? Instagramissa on myös kuva upeasta letistä, jonka Meiju mulle kans teki. :)


Today I went to the hairdresser and updated my faded hair color. I really like the result and have been loving the darker brown after having a blond ombré hair for so long. My hair has been so healthy after Kérastase Discipline treatment that I got in the end of last year. I can really recommend that to all of you with naturally wild/curly hair.

Do you like my new hair? I also have a photo of a pretty braid my hairdresser made me on Instagram. :)

Marianne

In collaboration with Salon K

Labels: , ,