DREAMY

IMG_3643
IMG_3615
IMG_3641

A few old photos from couple years back.

Tykkään näistä kuvista tosi paljon, joten päädyin muokkaamaan näitä vielä uudestaan Lightroomilla. Jouduin olemaan pari päivää vuoteen omana, koska maanantaina mulle tuli ihan kauheen huono olo ja vatsataudin oireet. Nyt kuitenkin jo paljon parempana, mutta edelleen vatsaoireista kärsien mietin, että tulikohan tuo jostain ruoka-aineesta. Luin netistä, että avokaadosta jotkut on saaneet parikin päivää kestäneitä pahoja oireita ja viimeisimpänä maanantaina söin juurikin ison avokaadon... 

Mulla on nyt ollut aikaa miettiä kaikkia asioita ja lueskella paljon kiinnostavia juttuja. Oon keräillyt ylös myöskin postausaiheita, joita tännekin haluaisin jakaa. Mun mielestä olis kiva saada kirjoitettua enemmän syvällisiä aiheita, vaikka tähän asti oon suurimmaksi osaksi jättänyt ne luonnoksiin. Itselle on kuitenkin hyvä saada omia ajatuksia ulos, vaikka sitten kirjoittamisen muodossa. 

Mua ainakin jännittää kirjoittaa ja jakaa henkilökohtaisia mielipiteitä, sillä niitä voi käydä lukemassa kuka tahansa. Sen takia blogin perusteella musta voi saada pinnallisen kuvan, mikä ei kuitenkaan pidä paikkaansa tosi elämässä, vaikka tykkäänkin monista "pinnallisista" jutuista, kuten pukeutumisesta, meikkaamisesta ja niin edelleen... Haluaisin myös jakaa kaikkia kannustavia ja motivoivia tekstejä erityisesti tytöille ja naisille, sillä itse saan niistä niin paljon.  

Ehkä tällä nyt yritän kuitenkin sanoa, että kaipaisin jotain parempaa kosketuspintaa tähän blogiin, koska viime aikoina postaukset on tuntuneet vähän puulta. Toisaalta haluaisin tehdä paljon enemmän treenijuttuja, meikkivideoita ja vaikka mitä! Toivottavasti nyt uudessa työssä lähtee tavallinen arki kivasti rullaamaan ja saan toteutettua kaikkia ideoita, mitä mulla on mielessä. :)

Marianne 



Labels: , , ,