FACTS ABOUT ME

IMG_7237

Kirjoitan listoja ihan kaikesta kokoajan. Mulla on puhelimen muistikirjassa ostoslistoja, muistilistoja, postausidealistoja... Myöskin tällaiset listan muodossa olevat tekstit, niin kuin tämäkin postaus, on mun mielestä helpoin tehdä. 

Osaan räpätä Nicki Minajin Super Bass biisin ulkoa. Harjoiteltiin se mun kaverin kans joskus yläasteella. 

Vielä kuukausi sitten olisin voinut sanoa, että mulla on aina kynnet lakattuina. En ollut nimittäin moniin moniin vuosiin ollut ilman kynsilakkaa, ennen kuin nyt hetkellisesti. Töissä alkais tällä hetkellä niin nopeasti kynsilakat repsottamaan, joten en oo nyt hetkeen vaivautunut niitä lakkaamaann. 

En pysty kirjoittamaan esimerkiksi postausta, jos samalla taustalla soi musiikki. Jostain syystä en osaa ollenkaan keskittyä silloin kirjoittamiseen. Sama juttu kyllä, jos tv on auki taustalla.

Vaikka mulla on pitkä nimi, josta olisi helppo keksiä lempinimiä, ei mulla ole sellaista yleistä kaikkien tuttujen käyttämää lempinimeä. Sen sijaa yks mun kaveriporukka kutsuu mua Manneksi, jotkut Martsaksi ja niin edelleen. Silti yleensä aina vaan Marianneksi. 

Mulla ei ole ollenkaan toista nimeä.

Rakastan Ariana Granden ääntä yli kaiken! Niin kaunis ääni ja tuntuu, etten myöskään ikinä kyllästy Arianan biiseihin.

Mun isä on kotoisin Kongosta Afrikasta ja äiti Suomesta. Oon aina asunut Suomessa, joten tunnen olevani täysin suomalainen, enkä esimerkiksi itse yleensä edes huomaa sanoa juuristani uusille tuttaville, koska se on mulle niin itsestään selvää. Nykyään sitä ei paljon kukaan edes kysele, mutta musta on aina hassua, jos joku alkaa täällä kotikaupungissa puhumaan mulle aluksi vaikka englanniksi.

Tänään on mun viimeinen päivä teini-ikäisenä! 

Marianne



Labels: ,