GREYS

IMG_7378
IMG_7398
IMG_7397
IMG_7406
IMG_7385
IMG_7413
IMG_7377

knit, H&M/otk-boots, Dinsko/jeans, Seppälä/bag, Glitter


Käytiin tänään heti aamupäivästä Doran kanssa kirpparilla katsomassa, missä kunnossa meidän pöytä siellä on. Melkein kaikki mun eilen viemät vaatteet oli jo menny! Käykää nyt hakemassa loputkin pois Oulun Second Hand Storesta pöydästä nro. 113. Sen jälkeen me mentiin Puistokahvila Makiaan lounaskeitoille ja vaihtamaan kuulumisia. Ihana, kun muutkin on niin innoissaan keväästä. Olin tänään ihan innoissaan jäätävästä vesisateestakin, koska se tulee pyyhkimään loputkin lumet pois maisemista.

Mulla on tällä hetkellä todella rentoa menoa vielä jonkin aikaa, sillä pääsykoeluvut onkin vasta toukokuussa tiedossa. Muutenkin koitan nyt olla stressaamatta mitään, sillä se on aina ihan turhaa. Ja ai että, oon niin ihastunut näihin mun uusiin hiuksiin! Pitkästä aikaa suorina ne tuntuu niin sileiltä, mut aion tänään pestä ne ja pitää taas kiharalla. Tällasta sekalaista tekstiä tänään, mitä teille kuuluu?

Today me and Dora hung out and went to lunch together. I love these chill days I'm having right now. Soon I have to start studying and working so it's not going to last forever. My hair also feels so good now after dying it again, it's so soft and I can't wait to see it curly. 


Marianne

Labels: , ,