NOT YOUR BAE

IMG_0087
IMG_6478
IMG_0084
IMG_0121
IMG_5444
Random photos from summer -15 
Loove the outfit in the last pic, can't wait to wear it again!

Models: My sister Rebecca, Dora & I

Niinhän siinä sitten kävi, et sairastuin ihan kunnolla tiistain jälkeen. Pari viimestä päivää on menneet kotona lepäillessä, mut toivon todella huomenna pääseväni jo töihin, sillä viikonloppu tulee olemaan mun viimenen Glitterillä. Meillä on myös vanhojen ja tän hetkisten työkavereiden kanssa tiedossa jo pidempään odotettu illanvietto lauantaina, joten pakkohan mun on olla sitten terveenä! 

Minä ja Dora varattiin kirpparipöytä keskustan Second Hand Storesta tästä päivästä eteenpäin. Kannattaa käydä kurkkaan siellä pöytä nro. 113! Mun vaatteita siellä ei kyllä vielä ole, koska en oo jaksanut kipeenä alkaa käymään niitä läpi, mutta ilmoitan teille heti, kunhan pääsen omani sinne kans viemään. Saatetaan ottaa myös toinen viikko, tai mun kohdalla se on hyvinkin todennäköistä, mut pidän teidät ajan tasalla siitä. 

I've been sick at home the whole week. That's why I've just been at home and resting in bed. I really wish that I'll be better tomorrow because it's my last weekend at Glitter and I really want to go to work... We also have some plans for tomorrow night so hopefully I'll get better today. Now I need to go back to my bed and sleeep.

Marianne

Labels: , , , ,