WHITE SHIRT

IMG_7183
IMG_7194
IMG_7217
IMG_7197
shirt, Cubus

Mulla alkoi perjantaina uusi työ Granitilla meidän tulevan liikkeen valmistelulla. Vielä on paljon hommaa luvassa ennen koko kauppakeskuksen avajaisia ensi torstaina. Valkea tulee olemaan jotain niin hienoa ja sitä on kyllä Ouluun kaivattukin! 
Tänään mulla on vapaapäivä, joten nyt koitan levätä ja valmistautua tulevaan työntäyteiseen viikkoon. Oon kuitenkin nyt jo niin innoissaan kaikesta ja haluaisin jo nähdä meidän liikkeen valmiina, siitä tulee niin ihana! Saa nähdä, miten kerkeän päivittää blogia, mutta koitan kuitenkin mahdollisimman usein. Jos teillä muuten on postaustoiveita, ehdotelkaa kommenteissa! Kuulumisia on aina ihan kiva kertoilla, mutta jos mulla on joku aihe, mistä kirjoittaa, kirjoittaisin mielelläni enemmänkin. Eli jos jotain tiettyä haluaisitte täältä lukea, kertokaa toki mulle. :)


I started at my new workplace Granit on Friday. We are building our store and there's so much to do before opening so next week is going to be crazy. We're going to have a new shopping mall in our down center where our store is also going to be. It's something the whole city has been missing before and I can tell you that the new mall is gonna be so cool and beautiful. I don't know how much I can put time on blogging next week but if you have anything you'd like to see here, tell me! All ideas and wishes are welcome. :)

Marianne


Labels: , ,