090516

IMG_8140
IMG_8142



The full look coming up later.

Tervehdys maanantai-iltaan! Mulla on takana pitkä työpäivä, mutta päätin tulla vielä postaamaan muutaman positiivisen asian, jotka on saaneet mut tänään iloiseksi. Luit tätä postausta sitten vielä tämän päivän puolella tai et, niin laittakaa tekin kommentteihin jotain positiivisia asioita, jotka on teidän päivää piristäneet. :)

"Talking about our problems is our greatest addiction. Break the habit. Talk about your joys."


<3 Tulin pitkän päivän jälkeen kotiin ja mun poikakaveri antoi mulle suklaapatukan ja tekee mulle tällä hetkellä ruokaa.

<3 Meillä on töissä käytössä työvaatteet. Se nopeuttaa mun toimia ennen töihin lähtöä ihan hirveesti, kun vaatekriisi ei ole koskaan mahdollista.

<3 Oon ihan tosi innoissani tulevasta kesästä ja toivottavasti syksyllä koittavasta muutosta Helsinkiin.

<3 Seuraavat kolme päivää on mulla vapaita töistä ja ehdin paneutua pääsykokeisiin sekä blogiin että treeniin.

<3 Mun olo on tällä hetkellä taas niin inspiroitunut ja oon iloinen siitä, että jaksoin vielä blogata tänään.

<3 Nautin joka työpäivä mun lyhyestä työmatkasta pyörällä töihin ja tänään hymyn sai huulille myös puissa auenneet lehdet.

<3 Mun lempiohjelman Beverly Hillsin täydellisten naisten uusi tuotantokausi alkoi viime viikolla ja siirryn nyt seuraavaks telkkarin ääreen katsomaan sitä.


//I'll translate this text later. For now: use a translater. xx


Marianne

Labels: , , , ,