MOM JEANS & HIGH HEELS

IMG_8641
IMG_8656
IMG_8655
IMG_8659
IMG_8642

top, Nelly.com/shoes, Newyorker/jeans, Bershka/bag and jewelry from Glitter

Viimeiset pari päivää on täällä pohjoisessakin vihdoin tuntunut lämpimältä ja ollaan saatu nauttia auringosta. Mulla on kylläkin töitä nyt sellainen kuuden päivän putki, josta neljä vielä edessäpäin, mutta silti ehdin onneksi eilenkin vielä töiden jälkeen ulos viettämään aikaa aurinkoon. Mulla on ollut kaks päivää taukoa salilta ja tänään on kyllä pakko päästä vähän jumppailemaan! Mulla on lyhyt sunnuntai-vuoro töissä tänään, joten ehdin salin lisäksi myös illemmalla syömään yhdessä mun poikaystävän perheen kanssa. Kiva sunnuntai siis tiedossa täällä, miten teillä on viikonloppu mennyt?

Tässä muuten asu keskiviikolta, kun olin Make Up Storen vip-illassa. Korkoja en harmi vaan voinut laittaa, koska silloin satoi vettä, toisin kuin torstaina kun otettiin nämä kuvat. Näissä kuvissa muuten näkyy ihan tosi selkeesti tuo pieni kuoppa mun otsassa kulmakarvojen välissä. Se on jäänyt pienenä mulle vesirokosta muistoksi, enkä itse jotenkin ikinä edes kiinnitä siihen huomiota enää. :D Mut nyt mun täytyy alkaa valmistautua töihin, palataan myöhemmin!

Last couple of days have been so sunny and warm even in here north. I've had now two days of work and four more to go but I've tried to enjoy the sun as much as possible; on breaks and before/after work. I haven't gone to the gym in two days and I feel like I'm going crazy if I don't go there today. Addicted? Gladly I only have a few hours at work so I also have time to go eat with my boyfriend's family in the evening. It's going to be a fun day. How's your weekend been?

Here's the outfit from last Wednesday when I went to the Make Up Store event. I actually couldn't wear the heels because it was raining that day but not when we took these photos on Thursday. In these photos you can so clearly see a mark in my forhead. I got it when I was little from chickenpox. :D Haha but now I have to start to get ready for work, talk to you later!

Marianne

Labels: , ,